Інформаційний центр НАМ було створено з метою вчасного інформування засобів масової інформації про новини та події у галузі мас-медіа, сприяння кращому обміну інформацією між учасниками телерадіомовного ринку, аналізу інформації про розвиток медіа-галузі.
Основні напрямки роботи Інформаційного центру: збирання та аналіз інформації, що стосується основної діяльності ТРО та, загалом, про ситуацію на медійному ринку України; обробка інформації та формування інформаційних пакетів; розповсюдження інформації серед ТРО; сприяння обміну інформацією між ТРО; розробка та укладання різноманітних баз даних; проведення анкетування; розсилка “Інформаційного дайджесту” та інших інформаційних пакетів;підтримка офіційного сайту НАМ.
Щонайменше три рази на тиждень Центр інформує про основні події у галузі ЗМІ – семінари, фестивалі, конкурси, рішення регуляторних органів, законодавчі ініціативи та інше. Розсилки центру «Інформаціний центр НАМ повідомляє» забезпечують членів асоціації всім спектром необхідної інформації щодо подій у телерадіопросторі України.
З червня 2002 року Центр випускає „Інформаційний дайджест” - щотижневий інформаційний бюлетень, який розсилається електронною поштою на 400 адрес регіональних теле- та радіокомпаній України. „Інформаційний дайджест” містить матеріали Інтернет-ресурсів , друкованих ЗМІ та інших джерел щодо проблем та подій у сфері медіа, коментарі провідних медіа експертів, повідомлення про законодавчі та нормативні ініціативи, висвітлення заходів, що проводяться НАМ. Популярність дайджесту постійно зростає. З 2007 року на прохання членів НАМ у дайджесті було запроваджено дві нові рубрики: новини Національної ради з питань телебачення і радіомовлення та регіональні медіа новини. Всі дайджести можна переглянути на сайті НАМ у розділі «Новини». У 2007 р. розроблено нову версію офіційного сайту НАМ, що містить велику кількість інформації, яка буде корисною всім компаніям-членам асоціації. Наразі сайт містить стрічку медіа новин, повну базу медіа законодавства з коментарями юристів, вичерпну інформацію щодо ініціатив асоціації та стану їх просування, архів інформаційних дайджестів, бібліотеку, розклад навчальних програм, корисні контакти, а також всі необхідні ресурси для членів (інформація про роботу та електронні версії протоколів засідань правління, стан сплати членських внесків, контакти інших членів НАМ тощо). Більшість ресурсів сайту доступни лише для членів НАМ, які мають індивідуальні паролі доступу.
В стратегії НАМ на 2007-2010 роки центру поставлено завдання «стати основним джерелом інформації для членів НАМ щодо подій та тенденцій в галузі». Керівник Центру - Мілена Клименко
|